نوشته شده توسط : امیررضا

در حال حاضر سیم کارت یک ابزار کاربردی و شناخته شده است. لازم به ذکر است امروزه همه ما شاهد قیمت های باور نکردنی برخی از سیم کارت ها هستیم. چرا که رند بودن و قدمت بالای این سیم کارت ها باعث افزایش اعتبار خطوط شده است. لازم است ذکر شود که اعتبار بالای سیم کارت همراه اول میتواند در افزایش اعتبار و جلب اعتماد مشتریان کسب و کار ها نیز تاثیر گذار باشد. بدین ترتیب بسیاری از افراد به خصوص افرادی که برای افزایش اعتبار کسب و کار به سوی خرید سیم کارت های گران قیمت میروند. اما اکثر خریداران با قیمت بالای این سیم کارت ها به دلایلی موافق نیستند. به همین دلیل اپراتور همراه اول جشنواره تخفیفی را برای خریداران ارائه داده است که در ادامه مطلب راجع به جشنواره حراج تابستانه سیم کارت رند همراه اول توضیحاتی خواهیم داد.

 

متقاضیان شرکت در حراج سیم کارت رند همراه اول باید ضمن تایید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در این حراج همچنین وارد کردن اطلاعات صحیح درخواستی و هویتی در سامانه حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، نسبت به واریز آنلاین رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه سیم کارت مدنظر ایشان می باشد اقدام نمایند.

اعتبار زمانی هر حراج منوط به دو شرط است که لزوما هر دو شرط باید برقرار باشند تا حراج به اتمام برسد:

زمان قانونی حراج به اتمام برسد که این زمان برای هر حراج متغیر بوده و در زمان شروع حراج اعلام می شود.
از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک سیم کارت رند باید 8 ساعت گذشته باشد. در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از تمام شدن مدت زمان حراج، اعتبار زمانی حراج برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید می شود.

سوالات متداول درباره حراج شماره های رند همراه اول

نحوه ثبت نام و شرکت در حراج و قوانین مربوط به آن

چگونه در سامانه حراج ثبت نام انجام دهم؟

پس از ورود به سایتhttps://rond.mci.ir  بر روی ورود/ثبت نام کلیک کرده و فرم اطلاعات شخصی را تکمیل نمایید.

چگونه در حراج یک سیم کارت رند شرکت کنم؟

پس از عضویت در سامانه حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، سیم کارت مد نظر خود را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی شماره انتخابی خود، وارد مرحله پرداخت ودیعه می شوید. پس از واریز مبلغ ودیع به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک، وارد حراج سیم کارت مورد نظر خود در مدت زمان تعیین شده برای حراج آن خواهید شد.

پس از تامین مبلغ ودیعه تا پایان زمان حراج می توانید به هر تعداد قیمت جدید پیشنهاد دهید مشروط به آنکه قیمت پیشنهادی بیشتر از قیمت پایه باشد و از آخرین قیمت پیشنهادی نیز بالاتر باشد.

حداقل نرخ افزایش در هر پیشنهاد قیمت جدید 10 درصد می باشد.

مبلغ ودیعه را برای شرکت در حراج چگونه پرداخت نمایم؟

پس از ثبت نام در سامانه حراج آنلاین، سیم کارتی که مایل به شرکت در حراج آن هستید را انتخاب کرده، وارد درگاه انلاین بانک شده و مبلغ را پرداخت نمایید.

آیا لزوما باید تمام پرداخت ها را به صورت آنلاین انجام دهم؟

 بله. تمامی پرداخت ها در سامانه حراج آنلاین همره اول فقط به صورت آنلاین انجام می شود.

مبلغ ودیعه بر چه اساسی تعیین می گردد؟

بر اساس قوانین حراج سیم کارت رند همراه اول، مبل ودیعه معادل 20 درصد از قیمت پایه است.

چه زمانی ودیعه پلکانی باید پرداخت شود؟

هر مرتبه که قیمت پیشنهادی سیم کارت رند 4 برابر قیمت پایه شود، یک ودیعه دیگر باید پرداخت گردد.

مدت زمان شرکت در حراج چه موقع تمام می شود؟

اتمام زمان حراج به دو شرط وابسته است:

1)زمان قانونی حراج تمام شود. 2)از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی سیم کارت رند باید 8 ساعت گذشته باشد.

*زمان تمدید حراج هایی که اعتبار زمانی آنها کمتر از یک روز باشد، به صورت 30 دقیقه ای تمدید می گردد.

- تا چه میزان می توانم قیمت پیشنهادی را افزایش دهم؟

هر مبلغ پیشنهادی می تواند 5 برابر قیمت پایه سیم کارت رند به علاوه آخرین قیمت پیشنهادی باشد.

برنده شدن در حراج و شرایط مربوط به آن

آیا برنده حراج بلافاصله پس از اتمام زمان قانونی حراج مشخص می شود؟

پس از تمام شدن مدت زمان حراج، اعضای کمیته رند نتایج حراج را بررسی و تایید می نمایند. بنابراین لزوما اتمام زمان حراج به معنای اتمام دوره حراج و تعیین برنده نمی باشد بلکه اعضای کمیته نیز باید آن را تایید نمایند تا برنده مشخص شود.

اطلاع رسانی به برنده حراج چگونه صورت می گیرد؟

اطلاع رسانی به برنده حراج از طریق پیامک و ایمیل انجام می شود. علاوه بر این توصیه می شود شرکت کننده در حراج، مرتبا حساب کاربری خود را چک نماید تا در صورت عدم دریافت پیامک یا ایمیل از برنده شدن خود مطلع شود.

من برنده حراج هستم، چگونه مابقی مبلغ پیشنهادی را پرداخت نمایم؟

پس از تایید نتایج حراج توسط اعضای کمیته رند، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع رسانی می گردد که تا 120 ساعت متبقی مبلغ پیشنهادی را واریز نمایید.
پس از دریافت این اطلاع رسانی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
در قسمت پیشخوان کاربری، وارد قسمت حراج های من شوید. در این بخش حراج هایی که در آنها برنده شده اید به شما نمایش داده می شود. برای واریز مابقی مبلغ پیشنهادی در کنار هر سیم کارت دکمه پرداخت نهایی وجود دارد که می توانید از طریق آن مابقی مبلغ را پرداخت نمایید.

در صورتی که مبلغ قابل پرداخت بیشتز از سقف مجاز روزانه باشد چه اقدامی باید انجام دهم؟

در صورتی که مبلغ قابل پرداخت برای شما بیشتر 2.500.000.000 ریال باشد، می توانید با استفاده از چند کارت بانکی پرداخت را انجام دهید. در غیر این صورت جهت دریافت شماره حساب با شماره 9990 تماس حاصل فرمایید و با مراجعه به بانک مابقی مبلغ را واریز نمایید.

برندگان حراج برای پرداخت قیمت پیشنهادی  چقدر زمان دارند؟

برنده حراج از زمان اتمام حراج 120 ساعت زمان برای پرداخت مابقی مبلغ سیم کارت رند انتخابی خود دارد. در صورت عدم پرداخت ودیعه ایشان ضبط شده و برنده دوم 120 ساعت زمان برای پرداخت مابقی مبلغ پیشنهادی خود دارد و به همین ترتیب برای نفر سوم.

من برنده حراج هستم، تا چه مدت می توانم برای دریافت سیم کارت اقدام نمایم؟

پس از پرداخت کامل مبلغ پیشنهادی امکان ثبت نام سیم کارت برای شما ایجاد می شود که جهت دریافت سیم کارت خود 6 ماه فرصت دارید. بر اساس قوانین حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، در صورت عدم واریز مبلغ یا عدم ثبت نام سیم کارت در مدت زمان مقرر شده، ودیعه و مبلغ پرداختی شما ضبط خواهد شد.

من برنده حراج هستم و مبلغ را پرداخت نموده ام، چگونه سیم کارت خود را تحویل بگیرم؟

پس از پرداخت مابقی مبلغ پیشنهادی برای سیم کارت رند انتخابی خود، در پنل کاربری کد ملی خودتان یا فرد دیگری را که می خواهید سیم کارت به نام وی ثبت شود را درج نمایید. پس از آن کد فعالسازی سیم کارت در پنل پیشخوان کاربری شما نمایش داده می شود که با در اختیار داشتن آن همراه با کارت ملی به نزدیکترین فروشگاه همراه اول مراجعه نموده و سیم کارت خود را دریافت نمایید.

جهت ثبت نام و دریافت سیم کارت خود فقط 6 ماه فرصت دارید.

برنده نشدن در حراج و نحوه بازپس گیری و استرداد ودیعه پرداختی

چه زمانی می توان درخواست استرداد و برگشت وجه را ثبت نمایم؟

اگر شما برنده حراج باشید مابقی مبلغ را پرداخت نموده و سیم کارت رند همراه اول خود را دریافت می نمایید. در صورت عدم پرداخت، مبلغ ودیعه شما نیز ضبط می شود و قابل استرداد نیست.

اگر شما نفر دوم یا سوم باشید و نفرات قبل از شما مابقی مبلغ پیشنهادیشان را واریز نکرده باشند، شما برنده اعلام می شوید. در صورتی که جزو سه نفر اول حراجی باشید پس از تعیین تکلیف نمهایی توسط اعضای کمیته حراج، امکان ثبت درخواست استرداد ودیعه را ارید.

در صورتی که جزو سه نفر اول حراج نباشید، در هر زمان حتی در طول برگزاری حراج می توانید نسبت به استرداد ودیعه پرداختی خود اقدام نمایید.

چگونه درخواست استرداد وجه را ثبت نمایم؟

پس از ورود به حساب کاربری وارد تب مدیریت مالی شوید. در مقابل هر یک از واریزی های شما، در صورتی که شرایط ثبت درخواست استرداد فراهم باشد و مبلغ واریزی شما قابل استرداد باشد، دکمه "ثبت درخواست استرداد" نمایش داده می شود. برای ثبت درخواست استرداد شماره شبا و حساب بانکی شما دریافت می گردد.

پس از ثبت درخواست برگشت وجه، پس از چه مدت وجه به حساب بر می گردد؟

در صورت ثبت درخواست استرداد ودیعه در سامانه حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، طی 120 ساعت کاری به شماره حساب اعلام شده در پروفایل شخصی شما واریز می گردد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

ممکن است برای شماهم پیش آمده باشد که از سوی اپراتور رایتل سیم کارت اعتباری را به شما هدیه داده باشد و یا ممکن است سیم کارت اعتباری رایتل که به نام شماست مسدود شده باشد. که در حال حاضر نیاز به فعالسازی این سیم کرت داشته باشید و اطلاعی از نحوه فعالسازی سیم کارت اعتباری رایتل را نداشته باشید. به همین دلیل ما قصد داریم تا در ادامه این مقاله به نحوه فعالسازی سیم کارت اعتباری رایتل بپردازیم. لازم به ذکر است در این مقاله ما به روش های فعالسازی سیم کارت اعتباری رایتل را به صورت حضوری و غیر حضوری میپردازیم. رایتل یکی از محبوب ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور می باشد که همواره در حال تلاش برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت به مشترکین خود می باشد. این اپراتور به ازای خرید برخی از سیم کارت های اعتباری رایتل، یک سیم کارت هدیه نیز برای مشترکین خود ارسال می نماید که برای بسیاری از مشترکین این سوال پیش می آید که فعال سازی سیم کارت اعتباری خریداری شده یا سیم کارت هدیه به صورت خودکار انجام می شود یا نیاز به کد فعال سازی هست؟ همچنین در مواردی مانند سوختن سیم کارت یا مسدود شدن آن چگونه می توان دوباره سیم کارت رایتل را فعال کرد؟ در ادامه این مطلب به پرسش های مرتبط در خصوص فعال سازی سیم کارت رایتل پاسخ خواهیم داد.

کد فعال سازی سیم کارت اعتباری رایتل چیست؟

سیم کارت اعتباری رایتل بلافاصله پس از خرید برای برقراری تماس صوتی، ارسال پیامک و اتصال به اینترنت قابل استفاده هستند بنابراین نیازی به کد فعال سازی و انجام هیچ گونه اقدام دیگری از جانب مشترکین نمی باشد.

سیم کارت رایتل با پیش شماره های 0921، 0922 و 0923 عرضه می شود و همانند سایر اپراتورها بسته های متنوعی برای مکالمه، پیامک و اینترنت بسته به نیاز کاربران و در بازه های قیمتی متفاوت ارائه می نماید.

ساده ترین و سریعترین روش برای خرید سیم کارت رایتل، وب سایت رایتل می باشد. در این روش سیم کارت رایتل تا 48 ساعت بعد از ثبت سفارش به دست خریدار می رسد.

با توجه به اینکه هزینه سیم کارت هنگام خرید آنلاین دریافت می شود و اطلاعات هویتی نیز هنگام ثبت سفارش تکمیل می گردد، در هنگام تحویل سیم کارت فقط ارائه کپی کارت ملی خریدار نیاز است.

پس از تحویل گرفتن سیم کارت رایتل، مشترک می تواند بلافاصله از سیم کارت خود استفاده نموده و نیازی به انتظار برای فعال سازی آن نیست.

چه اقدامی برای فعال سازی سیم کارت رایتل سوخته باید انجام داد؟

با دریافت پیام هایی مانند "سیم کارت رد شد یا سیم کارت را وارد کنید" می توان متوجه وجود مشکل در سیم کارت شد.

در زمان دریافت چنین پیام هایی ممکن است سیم کارت سوخته باشد اما جای نگرانی نیست زیرا با مراجعه به مراکز خدمات رایتل یا دفاتر پیشخوان دولت می توان سیم کارت جدید با شماره قبلی را دریافت کرد.

مشترکین رایتل برای دریافت سیم کارت جدید باید کارت ملی، برگه مشخصات و پوکه سیم کارت را به همراه داشته باشند. مشترکان دائمی برای تعویض سیم کارت باید قبض آخرین دوره را نیز به همراه داشته باشند.

طریقه فعال سازی سیم کارت رایتل مسدود شده چگونه است؟

مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت یا مراکز خدمات رایتل، ساده ترین  روش فعال سازی سیم کارت رایتل مسدود شده می باشد. در این روش مالک سیم کارت یا نماینده قانونی ایشان همراه با کارت ملی مراجعه نماید.

روش دیگر برای فعال سازی سیم کارت رایتل مسدود شده تماس با شماره 200 از سیم کارت رایتل یا شماره 09202000000 از سیم کارت های دیگر است.

از دلایل مسدود شدن سیم کارت رایتل اشتباه وارد کردن رمز PUK است. در صورتی که رمز PIN چند بار اشتباه وارد شود سیم کارت قفل می شود و برای باز کردن قفل باید رمز PUK وارد شود و در صورت اشتباه وارد کردن PUK سیم کارت مسدود و غیرفعال می شود.

برای بازیابی PIN و PUK می توان با همراه داشتن مدارک شناسایی به دفاتر خدمات ارتباطی با نمایندگی های رایتل مراجعه کرد همچنین از سیم کارت رایتل با شماره "

200" و از سیم کارت های دیگر با شماره "09202000000" تماس گرفت.

سیم کارت اعتباری رایتل پس از خرید قابل استفاده می باشد و نیاز به کد فعال سازی سیم کارت یا انتظار برای فعال سازی آن نمی باشد. در مورادی مانند سوختن سیم کارت رایتل یا مسدود شدن سیم کارت رایتل نیاز به فعال سازی مجدد آن می باشد که برای فعال سازی سیم کارت رایتل سوخته باید به نمایندگی های رایتل یا دفاتر پیشخوان مراجعه نمود ولی برای فعال سازی مجدد سیم کارت رایتل مسدود شده همچنین بازیابی رمزهایPIN  و PUK علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی یا نمایندگی رایتل می توان با شماره های 200 و 09202000000 نیز سیم کارت تماس گرفت.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

در حال حاضر سیم کارت ها یکی از کاربردی ترین ابزار هایی هستند که به بشریت کمک بزرگی کرده اند. از جمله کاربرد های سیم کارت برقراری ارتباط است اما گذر زمان باعث افزایش قیمت برخی از سیم کارت ها شده است. همچنین پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا بسیاری از اطلاعات مهم افراد روی سیم کارت ثبت شود. بدین ترتیب سیم کارت ها ابزاری با ارزش هستند. لازم به ذکر است سیم کارت ها دو نوع مختلف (دائمی، اعتباری) دارند که برای برقراری ارتباط و یا استفاده از سیم کارت های اعتباری باید افزایش اعتبار دهید. اما مالکین سیم کارت های دائمی برای بهره مند شدن از خدمات ارتباطی باید به صورت دوره ای برای پرداخت قبض ماهیانه اقدام کنند. حال لازم به ذکر است اپراتور های زیادی در حوزه تولید و عرضه سیم کارت فعالیت دارند که تمام این اپراتور ها دارای سیم کارت های دائمی و اعتباری هستند. بدین ترتیب ما قصد داریم تا در ادامه مطلب به نحوه پرداخت قبض سیم کارت دائمی رایتل بپردازیم.

 

انواع روش های پرداخت صورت حساب رایتل

امکان پرداخت صورت حساب رایتل به دو روش آنلاین و آفلاین وجود دارد.

·        انواع روش های پرداخت آنلاین قبض رایتل

-         کد پرداخت قبض رایتل

مشترکان دائمی می توانند با شماره گیری کد دستوری #200* به منوی پرداخت قبض دسترسی پیدا کرده و صورت حساب رایتل خود را پرداخت نمایند.

-         اپلیکیشن رایتل من

به بخش صورت حساب در اپلیکیشن رایتل من مراجعه کرده و قبض رایتل خود را پرداخت نمایید.

-         سامانه رایتل من

برای پرداخت صورتحساب سیم کارت رایتل خود به بخش "صورتحساب" در این سامانه مراجعه کنید.

-         وب سایت رایتل

در بخش پرداخت صورت حساب وب سایت رایتل نیز امکان پرداخت آنلاین قبض سیم کارت دائمی با استفاده از کارت های عضو شتاب وجود دارد.

**با تمامی روش های پرداخت قبض سیم کارت معرفی شده، به صورت لحظه ای می توانید صورت حساب خود را تسویه نمایید.

·        روش های آفلاین پرداخت قبض سیم کارت رایتل

-         اینترنت بانک

-         تلفن بانک

-         دستگاه های خودپرداز (ATM)

-         پایانه های فروش (POS)

** در روش های پرداخت آفلاین صورت حساب رایتل، تسویه حساب تا 48 ساعت طول می کشد و از این لحاظ با روش های پرداخت آنلاین صورت حساب تفاوت دارد.

سوالات متداول درباره پرداخت صورت حساب سیم کارت دائمی رایتل

·        مهلت پرداخت قبض رایتل چقدر است؟

 در صورتی که مبلغ بدهی مشترک رایتل برابر یا بیشتر از سقف اعتبار 60 هزار تومان باشد و مشترک سقف را افزایش نداده باشد، سیم کارت ایشان از حالت فعال به مسدود یک طرفه تغییر وضعیت می دهد.

در این حالت سیم کارت دائمی رایتل تنها امکان دریافت تماس و پیامک را دارد.

·        در چه صورت سیم کارت رایتل غیرفعال می شود؟

در صورتی که 14 روز متوالی قبض رایتل پرداخت نگردد و در وضعیت مسدود یک‌طرفه باقی بماند، سیم کارت  دائمی دو طرفه مسدود خواهد شد و تمامی خدمات غیر فعال می گردند.

·        رفع مسدودی سیم کارت رایتل چگونه است؟

با پرداخت صورت حساب میان دوره رایتل، سیم کارت مجددا فعال خواهد شد. فعال شدن سیم کارت رایتل تا 48 ساعت زمان می برد.

·        دوره صورت حساب رایتل برای سیم کارت دائمی چقدر است؟

هر دوره صورت حساب سیم کارت دائمی رایتل دو ماهه است.

·        اطلاع از صورت حساب میان دوره سیم کارت رایتل چگونه است؟

-         شماره گیری کد دستوری #200*

-         مراجعه به قسمت صورت حساب در اپلیکیشن "رایتل من"

-         سامانه رایتل من

-         تماس با شماره 200 از سیم کارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط

مشترکان دائمی رایتل برای استفاده از خدمات ارتباطی ارائه شده توسط این اپراتور و پیشگیری از غیر فعال شدن سیم کارت خود باید صورتحساب صادر شده را به موقع پرداخت نمایند. پرداخت آنلاین قبض رایتل از طریق اپلیکیشن رایتل من، سامانه رایتل من، وب سایت رایتل و کد دستوری #200* امکان پذیر است. پرداخت آفلاین صورت حساب رایتل نیز از اینترنت بانک، تلفن بانک، دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش انجام می شود. در پرداخت آنلاین تسویه حساب به صورت لحظه ای انجام شده و در روش های آفلاین تا 48 ساعت زمان می برد. در صورت عدم پرداخت به موقع صورت حساب سیم کارت دائمی رایتل ابتدا به صورت یکطرفه مسدود شده و پس از آن کاملا غیر فعال خواهد شد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

همانطور که میدانید سیم کارت هایی وجود دارند که به دلیل قدمت و اعتبار بالا لط قیمت بالایی نیز برخوردارند. لازم به ذکر است اپراتور همراه اول به عنوان نخستین اپراتور رایج کشور دارای سیم کارت های زیادی است که از قیمت بالایی برخوردارند. چرا که این اپراتور بیش از سه دهه در حوزه سیم کارت فعالیت دارد و قدمت بالای برخی از سیم کارت های همراه اول باعث گران قیمت بودن سیم کارت ها شده است. ناگفته نماند که این خطوط جزو دو دسته گرانترین و ارزان ترین هستند. لازم به ذکر است که یکی از گران قیمت ترین سیم کارت های کشور پیش شماره 0912 می باشد که دارای ده کد است که هر کدام از آنها بسته به شماره این که دارند قیمت متفاوتی هم دارند. باید بیان شود که سیم کارت 0912 کد 3 یکی از محبوب ترین آنهاست و ما در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی گرانترین و ارزان ترین سیم کارت کد 3 بپردازیم.

 

قیمت سیم کارت 0912 کد 3

به طور کلی، قیمت تمام سیم کارت ها به دو دسته (ارزان ترین و گران ترین) تقسیم میشوند. به همین علت سیم کارت 0912 کد 3 به عنوان یکی از محبوب ترین سیم کارت های کشور از تقاضای بالا و قیمت های متنوعی برخوردار است. بنابراین اگر شما هم یکی از مالکین سیم کارت 0912 کد 3 هستید و یا قصد خرید سیم کارت کد 3 را دارید، می توانید  برای اطلاع از قیمت دقیق سیم کارت خود و یا سیم کارتی که قصد خرید آن را دارید به صفحه قیمت گذاری تخصصی سیم کارت سایت رندباز مراجعه کنید.

 

ارزان ترین سیم کارت دائمی 0912 کد 3

همانطور که میدانید سیم کارت دائمی 0912 همراه اول دارای ده کد می باشد که هر کدام از آنها از شماره های رند و عادی برخوردار هستند. در مطالب قبلی توضیح دادیم که هر چقدر سیم کارت رند تر باشد قیمت آن افزایش می یابد. و اگر شماره رند نباشد با قیمت پایین تری نسبت به شماره های رند معامله می شود. لازم به ذکر است که سیم کارت 0912 کد 3 عادی با قیمت 40 میلیون تومان شروع و تا میلیارد ها تومان در بازار خرید و فروش می شود.  بنابراین سیم کارت عادی 0912 کد 3 جزو سیم کارت های به صرفه محسوب می شود.

 

گران ترین سیم کارت دائمی 0912 کد 3

همانطور که در پاراگراف بالا ذکر شد سیم کارت 0912 کد 3 با شروع قیمت 40 میلیون تومان خرید و فروش می شود اما این کد دارای شماره هایی است که در حال حاضر با ملک، خودرو و ... معاوضه می شود. به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی را به عنوان گرانترین سیم کارت 0912 کد 3 اعلام کرد.

 

سیم کارت 0912 کد 3 رند بخرم یا عادی ؟

اگر شما هم یکی از خریداران سیم کارت 0912 کد 3 هستید و تصمیم قطعی برای خرید سیم کارت رند و عادی ندارید مطلب زیر را با دقت مطالعه کنید.

پیش از خرید سیم کارت 0912 کد 3 باید به دو نکته توجه کنید. نکته اول مقدار بودجه ای که برای خرید سیم کارت در نظر دارید. اگر قصد دارید مبلغ 40 تا 60 میلیون را صرف خرید سیم کارت 0912 کد 3 کنید، باید برای خرید سیم کارت های عادی اقدام کنید. اما اگر هزینه های بالای 100 میلیون تومان برای انجام این کار در نظر گرفته اید سیم کارت رند 0912 کد 3 گزینه مناسبی است.

در مرحله دوم باید به هدف استفاده از آن توجه کرد. اگر صاحب کسب و کار هستید که برای افزایش اعتبار آن نیاز به سیم کارت معتبر دارید و قیمت سیم کارت برای شما اهمیتی ندارد. سیم کارت های رند کد 3 می تواند به افزایش اعتبار کسب و کار شما کمک بزرگی کند.

 

جمع بندی

در طول این مقاله به نحوه قیمت گذاری سیم کارت و معرفی ارزان ترین و گران ترین سیم کارت 0912 کد 3 پرداختیم. حال می توانید با توجه به مطالب ذکر شده نیاز های خود را در رابطه با خرید سیم کارت 0912 کد 3 بسنجید و برای خرید سیم کارت 0912 اقدام نمایید. 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

همانطور که میدانید امروزه سیم کارت ها نقش مهمی در زندگی افراد دارند.به همین دلیل روزانه سیم کارت های زیادی خرید و فروش می شود. لازم به ذکر است که تعداد زیادی از سیم کارت هایی که به فروش میرسد توسط پیشخوان ها و نمایندگی ها است بدین ترتیب نباید نگران انتقال مالکیت باشید. اما افرادی که از طریق شخص سیم کارت دست دوم خریداری می کنند و یا به شخص سیم کارت می فروشند ممکن است دچار چالش ها و نگرانی هایی شوند. بدین ترتیب ما در ادامه مطلب روش هایی را ارائه میدهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن فرایند انتقال مالکیت سیم کارت دست دوم را انجام دهید.انتقال مالکیت سیم کارت از اهمیت بالایی برخوردار است. تمام افرادی که سیم کارت دست دوم می خرند، افرادی که سیم کارت خود را میفروشند همچنین فروشنده های سیم کارت که دائما در حال خرید و فروش هستند، باید برای پیشگیری از بروز مشکلات قانونی، هنگام خرید یا فروش، انتقال مالکیت سیم کارت را انجام دهند.

ممکن است پروسه انتقال مالکیت وقت گیر باشد و به همین دلیل پیش از انجام آن "انتقال مالکیت آنلاین سیم کارت" را جستجو کرده و به نتایج مبهمی دست یافته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما بگوییم آیا امکان انتقال مالکیت آنلاین سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل امکان پذیر است یا خیر؟

·        انتقال مالکیت آنلاین سیم کارت

تا کنون انتقال مالکیت سیم کارت برای تمام اپراتورها (همراه اول، ایرانسل و رایتل) به صورت حضوری امکان پذیر بوده است و برای تضمین امنیت و احراز هویت دقیق، باید هر دو طرف معامله یعنی خریدار و فروشنده یا وکلای قانونی آنها در نمایندگی اپراتورها حضور پیدا می کردند.

در جواب این سوال که "آیا انتقال آنلاین مالکیت سیم کارت امکان پذیر است؟" باید بگوییم: خیر.

در سال 1403 و تا به امروز انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول،ایرانسل و رایتل تنها به صورت حضوری انجام می شود و همچنان درگاهی برای انتقال مالکیت آنلاین سیم کارت وجود ندارد.

جهت انتقال مالکیت سیم کارت همانند گذشته، باید دو طرف معامله یعنی خریدار سیم کارت دست دوم و فروشنده آن در دفاتر نمایندگی اپراتورها حضور داشته باشند و مدارکی نظیر شناسنامه و کارت ملی را نیز به همراه داشته باشند.

یکی از دلایل اهمیت حضور فیزیکی فروشنده و خریدار سیم کارت در نمایندگی اپراتورها، ارزش بالای برخی از سیم کارت ها مانند سیم کارت 0912 همراه اول و سیم کارت رند همراه اول و سایر اپراتورها امی باشد که نسبت به سایر خط ها از قیمت بالاتری برخوردارند.

دلیل دیگر تضمین امنیت و احراز هویت دقیق، برای پیشگیری از بروز هرگونه سوء استفاده احتمال و بروز مشکلات قانونی برای طرفین می باشد.

·        انتقال مالکیت حضوری سیم کارت

همانطور که در ابتدا گفته شد برای انتقال مالکیت حضوری دو طرف معامله باید با همراه داشتن مدارک ضروری از جمله شناسنامه و کارت ملی به نمایندگی اپراتور مورد نظر خود مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای انتقال مالکیت سیم کارت در دفاتر نمایندگی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل با یکدیگر متفاوت بوده که در ادامه به تفکیک به آنها خواهیم پرداخت.

§        انتقال مالکیت سیم کارت ایرانسل

انتقال مالکیت سیم کارت ایرانسل فقط به صورت حضوری انجام می شود و اولین و مهم ترین شرط حضور فیزیکی خریدار و فروشنده یا نماینده قانونی آنها در یکی از دفاتر نمایندگی ایرانسل می باشد.

مدارک مورد نیاز که طرفین معامله باید همراه داشته باشند:

-         مدارک شناسایی معتبر

اشخاص حقیقی: کارت ملی برای اتباع ایرانی، گذرنامه اتباع خارجی

اشخاص حقوقی: سند ثبت شرکت، اظهارنامه مالیاتی، مجوز تجاری شرکت یا آگهی روزنامه رسمی کشور

-         پوکه سیم کارت

فروشنده برای انتقال سیم کارت به خریدار باید پوکه آن را همراه داشته باشد.

-         آدرس و کد پستی

آدرس کامل آخرین محل سکونت و کد پستی 10 رقمی

آخرین مرحله انتقال سیم کارت امضاء سند انتقال مالکیت است که خریدار و فروشنده سیم کارت باید قراردادهای مربوطه را امضا کرده و اثر انگشت بزنند.

**در صورتی که مالک سیم کارت ایرانسل فوت کرده باشد، برای انتقال مالکیت سیم کارت داشتن وکالت نامه کتبی از وراث ضروری است. در صورت وجود هرگونه مشکل قانونی، امکان انتقال مالکیت سیم کارت فرد فوت شده وجود نخواهد داشت.

§        انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول

اولین شرط در انتقال سیم کارت همراه اول نیز حضور فیزیکی طرفین معامله می باشد. در صورت عدم امکان حضور فروشنده یا خریدار سیم کارت، نماینده قانونی آنها باید حضور داشته باشد.

مدارک مورد نیاز که خریدار و فروشنده سیم کارت همراه اول باید همراه داشته باشند:

اشخاص حقیقی

-          اصل کارت ملی و تصویر آن

-         کدپستی 10 رقمی خریدار سیم کارت

اشخاص حقوقی

-         اصل و تصویر وکالت نامه وکیل قانونی

در صورت حضور نماینده قانونی به جای شخص حقیقی، باید اصل و تصویر وکالت نامه قانونی خریدار یا فروشنده را به همراه داشته باشد.

مراحل انتقال سیم کارت همراه اول:

-         تکمیل سند انتقال مالکیت

درج امضاء و اثر انگشت دو طرف معامله الزامی است.

-         تکمیل فرم تعهدهای خرید سیم کارت

خریدار سیم کارت دست دوم یا نماینده قانونی ایشان باید فرم تعهد های مربوط به خرید سیم کارت را تکمیل نمایند.

-         اطمینان از فعال بودن سیم کارت

سیم کارت همراه اول باید فعال و در حال استفاده باشد.

-         پرداخت صورت‌حساب میان‌دوره سیم کارت دائمی

صورت حساب میان دوره سیم کارت دائمی باید توسط فروشنده به صورت کامل پرداخت شده باشد.

**در آخرین مرحله انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول، پس از کسر هزینه انتقال از اعتبار سیم کارت (در صورت اعتباری بودن سیم کارت)، مالکیت سیم کارت به فرد خریدار انتقال می یابد.

§        انتقال مالکیت سیم کارت رایتل

حضور فروشنده و خریدار برای انتقال مالکیت سیم کارت در دفاتر نمایندگی رایتل نیز الزامی است.

مدارک مورد نیاز برای انتقال مالکیت سیم کارت رایتل:

-         اصل کارت ملی

فروشنده و خریدار یا وکیل قانونی ایشان باید اصل کارت ملی را به همراه داشته باشند.

-         اصل و کپی وکالت نامه

در صورت حضور نماینده قانونی به جای هر یک از طرفین، باید اصل و کپی وکالت نامه قانونی موکل خود را (خریدار یا فروشنده) به همراه داشته باشد.

-         پوکه سیم کارت

آخرین مرحله انتقال مالکیت سیم کارت رایتل، درج امضاء و اثر انگشت طرفین معامله می باشد.

**در صورت مسدود بودن سیم کارت رایتل، باید پس از رفع مسدودی برای انتقال مالکیت آن اقدام نمایید.

انتقال مالکیت سیم کارت تنها به صورت حضوری امکان پذیر است و تاکنون درگاهی برای انتقال آنلاین مالکیت سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل طراحی و ثبت نشده است. اهمیت حضور فیزیکی فروشنده و خریدار سیم کارت دست دوم یا وکیا قانونی آنها به دلیل تضمین امنیت و احراز هویت دقیق توسط مسئول انتقال مالکیت سیم کارت است. علاوه بر این به دلیل بالا بودن قیمت برخی از سیم کارت ها از جمله سیم کارت 0912 همراه اول و سیم کارت رند که قیمت بالایی نسبت به سایر سیم کارت ها داشته، حضور فیزیکی دو طرف معامله برای پیشگیری از بروز مشکلات قانونی و هرگونه سوء استفاده احتمالی ضروری است. 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1403 | نظرات ()